zaterdag 19 juni 2010

Mijn eerste blog

Daar is hij dan, mijn eerste blog in het wereld wijde web.
Zoals jullie in mijn profiel kunnen lezen, ben ik moeder van een zoon van 3,5 maand oud.
Daarnaast werk ik als leidster op een kinderdagverblijf en ben ik een creatieve bezige bij.
Ik maak graag mijn eigen kleding en dat doe ik ook graag voor mijn zoon.
Dat is overigens wel een enorme opgaaf, want er is weinig te vinden voor kleine en grote jongens.
De winkels liggen vol met kleding voor meisjes, weinig voor jongens. En dat wat er is, is voornamelijk van hetzelfde.

Daarom dacht ik, ik ga eens zoeken naar iemand die regelmatig kleding en andere dingen maakt voor haar zoon. Maar daar zijn er maar weinig van. En vaak maken ze dan een of twee dingen voor hun zoon en dan gaan ze allemaal verder met meidenkleding.
Hierdoor ben ik enorm geinspireerd geraakt en dacht ik, laat ikzelf dan een blog starten en aan iedereen die het wil zien, laten zien wat ik maak voor mijn mannetje.
Hiermee hoop ik iedereen te inspireren.
Nu dan ook maar meteen een foto van een setje wat ik heb gemaakt voor zoonlief.
































Geen opmerkingen:

Een reactie posten