maandag 27 december 2010

Fijne feestdagen en een gezond voorspoedig 2011

Weer te lang geleden schreef ik hier. In de tussentijd heb ik het erg druk gehad met werken,

en een heleboel andere dingen. Geen idee wat, maar ja je kent het wel zoals iedereen druk, druk, druk.

Gelukkig vond ik de week voor kerst nog wel even tijd om wat te maken. Een heuse kerstslab voor Bjarne. En een heuse holland slab.
Erg makkelijk om te maken en een groots resultaat. :)




Ik wil iedereen een heel goede en gezellige jaarwisseling wensen. En de allerbeste wensen voor 2011.

1 opmerking:

  1. Wat ontzettend leuk! Prachtig echt en je weet je kan er niet genoeg van hebben. Mijn moeder heeft net ook voor Loulou een 'Ot en Sien' slab gemaakt. Kom ik binnenkort bij je showen! ;-)

    Liefs, Pauline (moeder van Loulou)

    BeantwoordenVerwijderen