maandag 21 oktober 2013

Slechte blogger......

Hallo allemaal,

Ik ben op het moment echt een slechte blogger. Er gebeuren genoeg leuke dingen en ik maak ook heel veel.
Maar tijd om er daadwerkelijk over te bloggen is er niet, of eerlijk gezegd, neem ik niet.
Veel liever lees ik alle leuke blogs van alle creatieve mensen in blogland. En er gebeuren zulke leuke dingen. En op een of andere manier ben ik altijd te laat....

Maar goed ik ben ook lekker bezig, al zeg ik het zelf.
Op 28 september stond ik op de jaarmarkt in oud velsen.


Het was een prachtige dag. We hebben enorm genoten van het mooie weer en alle gezellige mensen die langs ons kraampje liepen.
Op 15 december staat Tante ZouZa op de kerstmarkt in Santpoort- Noord.

Afgelopen week maakte ik een granny kussen af, deze kwam op onze bank te liggen.


Sorry voor de donkere foto. Maar die maakte ik direct nadat ik het kussen afhad.

En ik maakte een kraampakketje voor een lief klein meisje wat afgelopen week geboren is.


En op 4 oktober ben ik trotse tante geworden van een Neefje Bram!

Genoeg gedaan en te doen dus. In plaats van goede voornemens in het nieuwe jaar, begin ik nu met een goed voornemen. Vanaf nu ga ik elke maandag een stukje schrijven op mijn blog. Gewoon omdat ik het leuk vind. En ik hoop dat jullie er ook van zullen genieten.
En natuurlijk dat ik meer volgers krijg. Wie weet wat de toekomst mij allemaal nog brengt.

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten