maandag 4 november 2013

100 dagen broederliefde... week 1

Ik ben gewoon begonnen met 100 dagen broederliefde. En het is zo leuk om te doen. Elke dag, heel bewust een foto maken van mijn mannen.
Zo ga je heel anders naar je eigen kinderen kijken. En mensen in mijn omgeving helpen ook mee. Dan stuurt oma, mijn man of mijn zus ineens een foto van mijn jongens op. En elke dag plaats ik een foto op instagram en facebook. Maar een keer per week, plaats ik hier een berichtje met alle foto's van de afgelopen week.


dag 1, samen spelen in de box.


Dag 2, samen verhaaltje luisteren voor het slapengaan.


Dag 3,knuffelen met mamma.


Dag 4, ontbijten op de bank.


Dag 5, gekke gezichten trekken.


Dag 6, wie heeft de grootste voeten?


Dag 7, schuitje varen, bij opa en oma...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten