maandag 23 juni 2014

Oh oh, wat duurde dat lang.

Ik schaam mij diep. Al zo lang niets, maar dan ook niets gedaan met mijn blog.
Wat heb ik dan wel gedaan zul je je afvragen.
Nou dat zal ik eens vertellen.

Er was eens een baan die mij aanbood een studie te gaan doen. In een half jaar tijd een extra diploma opzak.
Daar zeg ik geen nee tegen.

er was daar ook een man, de liefste, maar met een zware hernia. En tja, dan kun je niets in huis doen. En niets met de mannetjes.
Dus kwam alles op mij neer. Naast de studie en werk.

En daar was ook een klein mannetje. Met elke maand een oorontsteking. Dat werd een operatie. De dag nadat manlief was geopereerd.

Maar er waren ook leuke dingen hoor! Tante Zouza gaat heel erg goed. We hebben al een leuke haak maar aan avond gehad. Na de zomervakantie zullen er hopelijk nog vele volgen.

Onlangs deed ik ook mee aan de zomerswap van Studio Zakka. Erg leuk om te doen. Het resultaat laat ik snel eens zien.

En ik deed ook nog erg mijn best in de serie broederliefde. We zitten nu op nummer 70, nog dertig te gaan.


En ik heb ook een tot do lijstje gemaakt. Dingen die ik nog wil maken voor we op vakantie gaan.
- een ritstasje, recept 18 uit zo geknipt.
- een kaptrui voor oudste mannetje, uit stof voor durf het zelvers.
- een retro jurk voor mijzelf, uit la maison victor.
- een korte broek voor het kleinste mannetje.

Nog vier weken te gaan. Dus actie! Want ook wil ik onze vouwwagen van zeker 30 jaar oud, nog wat pimpen.
Goed een lange lijst dus, maar het komt vast goed.

Liefs

2 opmerkingen:

  1. Hoi Sjoerdtje, heb met de hartjesswap jou mooie tashanger
    ontvangen, heel erg leuk!
    Ik ben er blij mee, bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo swiid- swiet,
      wat leuk om te horen. Dank voor je reactie.
      Groetjes Sjoerdtje

      Verwijderen