woensdag 15 januari 2014

Let's spread some love

Hallo allemaal,

Als je zoals ik ervan houdt om blogs te volgen ben je haar vast al tegen gekomen.
Studio Zakka. Ze organiseert dit jaar een swap. Een hartjes swap. En de eerste is een lente hart.
En ik mag er ook aan mee doen.
Eerst dacht ik, hoe moeilijk kan dat nu zijn, een lente hart maken. Nou, best moeilijk!
Ik wil natuurlijk wel iets origineels bedenken. En het moet in de lente passen.
Maar ja, dat kan met zoveel kleuren, en met zoveel toepassingen. Jeetje wat is dat moeilijk.
We hebben gelukkig nog tot 21 maart om onze bijdrage in te sturen. En ik heb natuurlijk best wel een idee.
Dus het komt vast en zeker goed.

Eerst maar wat foto's van hartjes die ik toevallig tegenkwam in mijn bestanden.


Ook doe ik mee met de Chrochet along 2014. En ik wil jullie natuurlijk laten zien hoever ik nu ben.


Vrijdag komt het volgende stukje op facebook te staan en kunnen we weer verder.

Ook ben ik bezig met een omslagdoek. Daar ben ik maandag mee begonnen.


Omdat we toch de liefde aan het verspreiden zijn, een rode omslagdoek. Heerlijk!

Ik ga nu lekker weer blogs lezen. Fijne dag vandaag!
Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten