zondag 23 januari 2011

voor Bjarne zijn eerste verjaardag

Vorige week kwam er een pakketje vanuit engeland. Een paar dagen daarvoor kwam er een pakketje uit Amerika.
In die pakketjes zat geweldige stof van rupsje nooit genoeg. Over anderhalve maand word onze kanjer alweer 1 jaar oud. Uiteraard word dit gevierd. Dus bedacht ik dat het wel leuk zou zijn als we een thema aan zijn verjaardag gaven. Dat word dus ruosje nooit genoeg. Hoe leuk!

Ik had bedacht om van de stof vlaggen te maken. En dus toog ik afgelopen donderdag met naaimachine, stof en draad naar mijn vriendinnetje. ZIj wilde ook vlaggetjes maken. Dus waarom niet samen. erg gezellig.
Vandaag heb ik de vlaggen helemaal afgemaakt. En het resultaat mag er zijn, al zeg ik het zelf.


En dan nu, op naar het volgende project. Ook weer voor Bjarne. Het word zijn verjaardags cadeau.

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten