maandag 11 februari 2013

Gehaakte feestslinger

Een middag op het internet rondkijken, op sites met de prachtigste handgemaakte spullen, geeft mij altijd heel veel inspiratie. Ik kom altijd veel blogs tegen van dames die zo ongelooflijk goed zijn in haken, borduren, naaien, etc. Wat een hoop ideeen krijg ik daar altijd van. Met de verjaardag van onze oudste mannetje in aantocht wilde ik graag zelf wat maken. Toen stuitte ik op de site van bunny mummy. Zij maakt echt prachtige gehaakte voorwerpen. Ik heb haar tutorial gevolgd om een feestslinger te haken. Wat een feest om te doen. En wat gaaf om het eindresultaat te zien. Uiteraard hier wat foto's van mijn gehaakte slinger.
Haar tutorial voor de gehaakte slinger vind je hier. De tutorial is in het engels. Ik ga proberen om de tutorial te vertalen. Maar dat kan even duren. Maar hopelijk lukt het je ook met deze engelse beschrijving! Het is mij ook gelukt. Veel succes. Ik ben uiteraard erg benieuwd naar jullie feestslingers. Sturen jullie mij een berichtje? Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten