zondag 17 maart 2013

Wat ik allemaal aan het doen ben......

Het is alweer een maand geleden dat ik mijn laatste blog poste. Maar ik heb niet stilgezeten hoor!
Ik heb genoeg leuke dingen gedaan en gemaakt.
Daarom hieronder veel foto's van wat mij zoal heeft bezig gehouden de laatste tijd.







Onze grote vent werd drie jaar. Dat moest natuurlijk gevierd worden.
Het leek mij erg leuk om er een Barnyard Bash party van te maken.
Het resultaat was erg geslaagd. Al zeg ik het zelf.







Voor mijn lieve nichtje haakte ik dit schattige rokje.
Ze is er erg blij mee, en wilde hem na de passessie niet meer uit trekken.








Voor mezelf naaide ik deze rok.
Ik vond de stof op de albert cuyp markt.
Het patroon voor het rokje komt ui "allemaal rokjes"van mme zsazsa.







Ik haakte deze gezellige narcissen.
Het patroon vond ik via Ilona bij Attic24.







En ik ben begonnen met een deken.
Hij word voor het dochtertje van mijn collega.
En inderdaad het is dezelfde square als het rokje
van mijn nichtje. Het patroon daarvan vond ik hier.


Liefs






Geen opmerkingen:

Een reactie posten